Niet alleen rijstkoekenfabriek Tamar werd geteisterd door brand. Ook in Bever en Galmaarden moesten de spuitgasten aan het werk.

Ingevolge een kortsluiting ontstond er een brand op de zolder van een woning aan de Freest in Bever.  De brand bleef beperkt tot de zolderruimte.  Ingevolge rook- en waterschade werd de woning onbewoonbaar verklaard.  Alle bewoners konden tijdig de woning verlaten.  Evacuatie van de buurt was niet nodig.  Er vielen geen gewonden.


En ook aan de Driesweg in Galmaarden was er een begin van brand. Ingevolge een kortsluiting vatte een afwasmachine vuur.  De schade bleef er beperkt.